niedz., 08 maj

|

Klaudyn

uważność i las - kurs mindfulness pośród drzew

Zapraszam Cię do 8 tygodniowej przygody z uważnością i życzliwością. Ta podróż zmieniła kiedyś moje życie. Może dziś pomoże Tobie?

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia
uważność i las - kurs mindfulness pośród drzew

Czas i lokalizacja

08 maj, 10:30 – 14:30

Klaudyn, 05-080 Klaudyn, Polska

O wydarzeniu

Zapraszam Cię na wyjątkowy kurs w niezwykłej przestrzeni - pełnej zieleni i sosnowych drzew. Z łatwością dojedziesz do niego z Warszawy autobusem lub samochodem. Uważność i las. Czy może być piękniej? :) Aby [rzeczytać pełen opis rozwiń go 

O KURSIE

Kurs uważności trwa 8 tygodni. Tym razem zapraszam Cię na jego wersję skondensowaną - kiedy spotykamy się nie co tydzień, a co dwa tygodnie za to na dłużej realizując ten sam materiał.

KURS UWAŻNOŚCI MOŻE POMÓC CI:

  • zwolnić 
  • wyciszyć pędzący umysł
  • redukować napięcie w ciele i emocjach
  • lepiej poznać własne ciało, jego reakcje
  •  lepiej poznać własny umysł i jego nawyki oraz nauczyć się z nimi umiejętnie postępować
  • łagodniej przechodzić przez sytuacje trudne i stresowe
  • nawiązać lepszy i bardziej życzliwy kontakt ze sobą zadbać o poziom własnej energii i rozważniej planować
  • aktywności związane z życiem zawodowym oraz prywatnym
  • budować głębsze relacje z innymi w oparciu o autentyczność

KURS KIERUJĘ DO OSÓB KTÓRE:

Pragną lepiej radzić sobie ze stresem, natłokiem myśli i emocji Czują potrzebę odnalezienia większego spokoju i harmonii w swoim życiu Pragną lepiej poznać samych siebie - swoje nawyki postępowania i wzorce myślenia Chcą podejmować bardziej świadome decyzje Potrzebują zwolnić, ale nie wiedzą jak Chciałbynauczyć się tego, jak pełniej i życzliwiej być ze sobą Borykają się z natłokiem myśli, bezsennością, lękiem, bólem Są krytyczne wobec siebie i pragną nawiązać bardziej życzliwą relację ze sobą Są ciekawe praktyki uważności oraz tego, co może ona wnieść w ich życie Są ciekawe tego, czym jest medytacja i chciałby zacząć medytować Mają w sobie gotowość do udziału w kursie przez min. 3 spotkania oraz do codziennej praktyki przez 30-40 minut, bo wiedzą, że wszelkie trwałe zmiany wymagają czasu i zaangażowania :)

CZAS TRWANIA:

8 tygodni - spotykamy się co 2 tygodnie, realizując ten sam program co podczas kursów ze spotkaniami co tydzień.

Aby łatwiej było podtrzymać prakykę pomiędzy zajęciami - wdrażam nowe rozwiązanie - jakim są sesje medytacji w soboty pomiędzy spotkaniami stacjonarnymi - na które dedykujemy 45 minut

GODZINY:

10:30 - 14:30

DATY SPOTKAŃ STACJONARNYCH:

08.05.2022 - 10:30 - 14:30 22.05.2022 - 10:30 - 14:30 05.06.2022 - 10:30 - 14:30 29.06.2022 - 10:30 - 14:30

Dzień uważności - dzień wspólnej praktyki w ciszy - 12 czerwca 10:00 - 15:00

DATY SPOTKAŃ PODTRZYMUJĄCYCH PRAKTYKĘ (online, na żywo) - praktyka medytacyjna i chwila rozmowy)

15 i 29 maj - 20:00 - 20:45

MIEJSCE: Sosnowe Wzgórze Klaudyn / Warszawa

Dokładny adres przekażemy po zapisie. 

Nasza sala jest nieduża za to pieknie przeszklona, także od strony dufitu, skąd jest piękny widok na rosnące wokoło drzewa. Nie jesteśmyw  ścisłym lesie, ale sosonowych drzew dookoła mamy sporo, miejsce na spacery i na praktykę na tarasie oraz na świezym powietrzu :) mam ogromną nadzieję, że część zajęć będziemy mogli odbywać własnie na powietrzu.

DOJAZD

Z Warszawy można dojechać na miejsce bezpośrednio autobusem linii 712 z metra Młociny.

Autobus rusza o 9:59  i o 10:13 jest na miejscu :) 

ZAPISY - TRWAJĄ DO 5 maja

O udziale w kursie decyduje rozmowa osobista z osobą zainteresowna, podczas której wspólnie sprawdzamy, czy kurs jest w stanie odpowiedzieć na jej potrzeby osoby zainteresowanej

Mijesce gwarantuje uiszczenie zaliczki a następnie pełnej kwoty przed rozpoczęceniem kursu.

Zgłoszenia przyjmowane są mailowo i przez stronę , można także zadzwonić.

KONTAKT:

PRZESTRZEN.MINDFULNESS@GMAIL.COM

W tytule podaj nazwę kursu, a w treści powód dla którego pragniesz wziąć udział w kursie i dogodny czas na rozmowę. Pamiętaj o podaniu numeru kontaktowego :)

KOSZT: 1200 zł - obejmuje 5 spotkań stacjonarnych i 2 online, dostęp do nagrań audio oraz podręcznika pdf.

ZAJĘCIA

Mają charakter praktyczny Odbywają się co drugi tydzień przez 8 tygodni Każda sesja trwa od 3,5 do 4 godzin Obywają się w grupie do 8 osób Nie stanowią terapii ani psychoterapii, chociaż są przestrzenią wymiany doświadczenia pomiędzy uczestnikami Uwzględniają przerwę

Uczestnicy siedzą na poduszkach medytacyjnych. W trakcie kursu pojawia się także praktyka w pozycji leżącej (na plecach) oraz uważnego ruchu (bardzo łagodna i którą każdy wykonuje w granicach własnych możliwości).

Istotną częścią kursu jest codzienna praktyka wykonywana w domu - około 30 minut każdego dnia, to ona w głownej mierze zadecyduje o tym, co wyniesiesz z kursu.

SALA

Nie jest bardzo duża, ale mamy ogromną nadzieję, żepogoda będzie nas wspierać i że spora część zajęć będziemogła odbywać się na zewnątrz w słońcu i cieniu drzew :) Na miejscu - maty, wałki, poduszki, koce. Zapewniamy także drobne przekąski, wodę oraz kawę i herbatę.

CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ? Miłej atmosfery i uczenia się w przyjaznych warunkach.

Dobrej herbaty, kawy i zdrowego poczęstunku oraz wsparcia ze strony nauczyciela pomiędzy zajęciami jeśli będzie taka potrzeba

Uwaga - kurs nie czyni nas natychmiastowo szczęśliwymi ;] Może spowodować, że zaczniesz widzieć siebie i świat nieco inaczej, czasami będziesz doświadczać irytacji, rozczarowania, znudzenia, a może nawet złości. Innym razem będziesz kończyć medytację z poczuciem odprężenia, wewnętrznej ciszy, spokoju, radości. To wszystko jest zupełnie naturalne i wpisane w proces kursu i... po prostu życia, choć u każdej osoby proces ten przebiega inaczej.

CO ZMIENI KURS A CZEGO NIE ZMIENI?

  • Praktyka uważności nie sprawi, że Twoje emocje, myśli, wyobrażenia, fantazje znikną lub też, że przestaną spotykać Cię przykre sytuacje a stres nigdy więcej Cięnie dopadnie. Uważność nie jest też afirmowaniem rzeczywistości i życzeniowym (pozytywnym) myśleniem a intencją do widzenia i spotykania się z tym co jest, takim jakie jest.

  • To bycie ze wszystkim co mamy w sobie i tym, co nas spotyka niezależnie od tego, jakie jest. To stopniowe oduczanie się pewnych nawyków w imię tworzenia nowych i zdrowszych, dzięki którym można zyskać więcej równowagi w życiu, a stresujące sytuacje, choć wciąż będą się pojawiać, przestaną być aż tak obciążające i odbierać radość życia.

  • Jasne widzenie sytuacji i uznawanie tego co się wydarza często jest początkiem zmiany. Daje też przestrzeń na podejmowaie bardziej świadomych decyzji. Dzięki pełniejszemu byciu w chwili obecnej w lekki, odprężony sposób, mamy większą świadomość siebie, własnych reakcji oraz potrzeb co pozytywnie przekłada się na to jak funkcjonujemy w różnych sytuacjach życiowych oraz w relacjach z innymi. Do rozpoczęcia takiej własnie przygody serdecznie Cię zapraszam

PRZECIWWSKAZANIA Jeśli jesteś w stanie głebokiej depresji, świeżo po operacji (nie minał jeszcze miesiąc), bądź borykasz z uzależnieniem - napisz o tym w formularzu zgłoszeniowym. Są to sytuacje, które wymagają szczególnej uwagi, niekiedy zalecamy odłożenie udziału w kursie na inny czas, jednak jest to kwestia indywidualna, którą z pewnością omówię z Tobą.

Pokaż mniej

Udostępnij to wydarzenie