niedz., 10 paź | Postępu 17B

stacjonarny kurs mindfulness w Warszawie

8 tygodniowy kurs uważności z elematami życzliwości i współczucia na warszawskim Służewiu wameralnej grupie i wygodnej formie
Rejestracja jest zamknięta. Napisz do nas aby dowiedzieć się, czy możemy coś dla Ciebie zrobić :)
stacjonarny kurs mindfulness w Warszawie

Czas i lokalizacja

10 paź, 10:00 – 14:00
Postępu 17B, Postępu 17B, 02-676 Warszawa, Polska

O wydarzeniu

* udział w kursie jest płatny *

   aby rozwinąć pełen opis wydarzenia - kliknij " czytaj dalej"

Trening uważności - trwający 8 tygodni- pomaga:

• zwolnić :)

• wyciszyć pędzący umysł

• redukować napięcie w ciele i prawdopodobieństwo  występowania chorób związanych z układem krążenia

• lepiej poznać własne ciało, jego reakcje 

• lepiej poznać własny umysł i nawyki myślowe i nauczyć się z nimi umiejętnie postępować

• łagodniej przechodzić przez sytuacje dla nas trudne i stresowe

• nawiązać lepszy i bardziej życzliwy kontakt z samym / samą sobą

• zadbać o poziom własnej energii i rozważniej planować aktywności związane z życiem zawodowym oraz prywatnym

• budować głębsze relacje z innymi w oparciu o autentyczność

Kurs kieruję do osób które:

• Pragną lepiej radzić sobie ze stresem i natłokiem myśli

• Czują potrzebę odnalezienia większego spokoju i harmonii w swoim życiu

• Pragną lepiej poznać samych siebie - swoje schematy postępowania i wzorce myślenia

• Chcą podejmować bardziej świadome decyzje

• Potrzebują zwolnić, ale nie wiedzą jak

• Chciałby nauczyć się tego, jak pełniej i życzliwiej być ze sobą

• Borykają się z natłokiem myśli, bezsennością, lękiem, bólem

• Są krytyczne wobec siebie i pragną nawiązać bardziej życzliwą relację ze sobą

• Są ciekawe praktyki uważności oraz tego, co może ona wnieść w ich życie

• Są ciekawe tego, czym jest medytacja i chciałby zacząć medytować

• Mają w sobie gotowość do udziału w kursie przez min. 6 spotkań oraz codziennej praktyki przez 30-40 minut, bo wiedzą, że wszelkie trwałe zmiany wymagają czasu i zaangażowania :)

CZAS TRWANIA:

8 tygodni - spotykamy się co 2 tygodnie, realizując ten sam proogram co podczas kursów ze spotkaniami co tydzień.

Aby łatwiej było podtrzymać prakykę pomiędzy zajęciami - wdrażam nowe rozwiązanie - jakim są sesje medytacji w niedziele pomiędzy spotkaniami stacjonarnymi - na które dedykujemy 45 minut

GODZINY: 10:00 - 14:00 lub nieco krócej, czas zależy od wielkości grupy

DATY SPOTKAŃ NA ŻYWO (KURSOWYCH): 

10.10.2021 - 10:00 - 14:00

24.10.2021 - 10:00 - 14:00

dłuższa przerwa- nie ma spotkania 7 listopada

14.11.2021 - 10:00 - 14:00

28.11.2021 - 10:00 - 14:00

dzień uważności - dzień wspólnej praktyki w ciszy - 5 grudnia 10:00 - 15:00

DATY SPOTKAŃ PODTRZYMUJĄCYCH PRAKTYKĘ (online, na żywo) - praktyka medytacyjna i chwila rozmowy

17.10.2021 - 10:00 - 10:45

31.10.2021 - 10:00 - 10:45

nie ma praktyki 6 listopada

21.11.2021 - 10:00 - 10:45

MIEJSCE: Not Another Yoga Studio, Adgar Plaza, duża sala :)

ZAPISY - TRWAJĄ DO 5 PAŹDZIERNIKA

O udziale w kursie decyduje rozmowa osobista z uczestnikiem, podczas której wspólnie sprawdzamy, czy kurs jest w stanie odpowiedzieć na potrzeby osoby zainteresowanej :) Mijesce gwarantuje uiszczenie zaliczki a następnie pełnej kwoty przed rozpoczęceniem kursu. Zgłoszenia przyjmowane są mailowo i przez stronę , można także zadzwonić.

KONTAKT: 

PRZESTRZEN.MINDFULNESS@GMAIL.COM

w tytule podaj nazwę kursu, a w treści powód dla którego pragniesz wciąć udział w kursie i dogodny czas na rozmowę. Pamiętaj  o podaniu numeru kontaktowego :)

KOSZT:

1200 zł - przy zapisie w sierpniu

1300 zł - przy zapisie we wrześniu 

1400 zł - przy zapisie w paźdzeirniku

Istnieje możliwość płatności w ratach. 

Uwaga - rezygnacja z kursu w trakcie jego trwania nie zwalnia z obowiązku płatności. Opłata w takiej sytuacji także nie jest zwracana. Jeśli zrezygnujesz z powodu choroby COVID - możesz wziąć udział w kursie w innym terminie. Nie planujemy zmiany dat lub odwołania kursu, zastrzegamy możliwość wydłużenia czasu trwania kursu jedynie w przypadku choroby prowadzącej. Zaliczka - w przypadku Twojej rezygnacji jest bezzwrotna, kiedy kurs nie odbędzie się z powodów organizacyjnych - zwracam pełną kwotę :)

ZAJĘCIA

Mają charakter praktyczny 

Odbywają się co drugi tydzień przez 8 tygodni

Każda sesja trwa od 3,5 do 4 godzin 

Obywają się w grupie do 12 osób

Nie stanowią terapii ani psychoterapii, chociaż są przestrzenią wymiany doświadczenia pomiędzy uczestnikami

Uwzględniają przerwę

Uczestnicy siedzą na krzesłach lub poduszkach medytacyjnych w zależności od własnych preferencji. W trakcie kursu pojawia się także praktyka w pozycji leżącej (na plecach) oraz uważnego ruchu (bardzo łagodna i którą każdy wykonuje w granicach własnych możliwości). Istotną częścią kursu jest codzienna praktyka wykonywana w domu - około 30 minut każdego dnia, to ona w głownej mierze zadecyduje o tym, co wyniesiesz  z kursu.

SALA

jest bardzo przestronna i wysoka oraz odpowiednio wietrzona.

Wszyscy możemy siadać w bezpiecznej odległości, osoby, które tak wolą mogą być w trakcie zajęc w maseczkach. 

Na miejscu - maty, wałki, poduszki, koce. Zapewniamy także drobne przekąski, wodę oraz kawę i herbatę.

CZEGO  SIĘ SPODZIEWAĆ?

Miłej atmosfery i uczenia się w przyjaznych warunkach.

Dobrej herbaty, kawy i zdrowego poczęstunku oraz wsparcia ze strony nauczyciela pomiędzy zajęciami jeśli będzie taka potrzeba :) 

Uwaga - kurs nie czyni nas natychmiastowo szczęśliwymi :) Może spowodować, że zaczniesz widzieć siebie i świat nieco inaczej, czasami będziesz doświadczać irytacji, rozczarowania, znudzenia, a może nawet złości. Innym razem będziesz kończyć medytację z poczuciem odprężenia, wewnętrznej ciszy, spokoju, radości. To wszystko jest zupełnie naturalne i wpisane w proces kursu i... po prostu życia :) choć u każdej osoby proces ten przebiega inaczej.

CO ZMIENI KURS A CZEGO NIE ZMIENI?

Praktyka uważności nie sprawi, że Twoje emocje, myśli, wyobrażenia, fantazje znikną lub też, że przestaną spotykać Cię przykre sytuacje a stres nigdy więcej Cięnie dopadnie. Uważność nie jest też afirmowaniem rzeczywistości i życzeniowym (pozytywnym) myśleniem a intencją do widzenia i spotykania się z tym co jest, takim jakie jest.

To bycie ze wszystkim co mamy w sobie i tym, co nas spotyka niezależnie od tego, jakie jest. To stopniowe oduczanie się pewnych nawyków w imię tworzenia nowych i zdrowszych, dzięki którym można zyskać więcej równowagi w życiu, a stresujące sytuacje, choć wciąż będą się pojawiać, przestaną być aż tak obciążające i odbierać radość życia.

Jasne widzenie sytuacji i uznawanie tego co się wydarza często jest początkiem zmiany. Daje też przestrzeń na podejmowaie bardziej świadomych decyzji. Dzięki pełniejszemu byciu w chwili obecnej w lekki, odprężony sposób, mamy większą świadomość siebie, własnych reakcji oraz potrzeb  co pozytywnie przekłada się na to jak funkcjonujemy w różnych sytuacjach życiowych oraz w relacjach z innymi. Do rozpoczęcia takiej własnie przygody serdecznie Cię zapraszam :)

ZAPISY:

przestrzen.mindfulness@gmail.com 

660 783 816

PRZECIWWSKAZANIA

Jeśli jesteś w stanie głebokiej depresji, świeżo po operacji (nie minał jeszcze miesiąc), bądź borykasz z uzależnieniem - napisz o tym w formularzu zgłoszeniowym. Są to sytuacje, które wymagają szczególnej uwagi, niekiedy zalecamy odłożenie udziału w kursie na inny czas, jednak jest to kwestia indywidualna, którą z pewnością omówię z Tobą.

Udostępnij to wydarzenie