MINDFULNESS - DROGA W GŁĄB SIEBIE

Serdecznie zapraszam Cię do spotkania z uważnością.

To niesamowite spotkanie, które kilka lat temu zupełnie odmieniło moje życie. Może dla Ciebie też takim będzie?

Mindfulness trening uważności prowadzi nas w głąb siebie, pomaga lepiej zrozumieć własne potrzeby, a także – nawiązać bardziej życzliwą relację ze sobą, wzmocnić poczucie wewnętrznej stabilności i spokoju, odzyskać dobry sen i radość życia :) Zachęca też do otwartości na świat i ludzi wokół nas. Serdecznie zapraszam Cię na kursy mindfulness online oraz stacjonarny kurs mindfulness w Warszawie. Możemy też pracować indywidualnie w Twoim własnym rytmie.

Skuteczna medytacja mindfulnes

W wielu krajach medytacja mindfulness rekomendowana jest przez psychologów i terapeutów, ale także lekarzy. Badania naukowe potwierdzają korzystny wpływ medytacji na zdrowie emocjonalne, psychiczne i fizyczne. Co więcej, nic nie szkodzi na przeszkodzie, by organizować kursy mindfulness online. To zadziwiające, ile dzięki kilku systematycznie stosowanym narzędziom możemy zmienić, jednocześnie… nic nie zmieniając. Zapraszam Cię do zapoznania się z ofertą, rozmowy osobistej oraz posmakowania praktyki, jaką jest mindfulness trening uważności, w jednym z nagrań, które znajdziesz tutaj.

CZYM JEST MINDFULNESS?

MINDFULNESS NA STRES

Mindfulness (uważność) to nasza zdolność do bycia dokładnie tam, gdzie dzieje się nasze życie. Świadome zauważanie i bycie z tym, co w nas (myśli, emocje, doznania), jak i wokół nas. Towarzyszy jej życzliwe zaciekawienie, akceptacja, nieocenianie. Medytacja mindfulness uczy tego, jak być zawsze „tu i teraz”.

To 8 tygodniowy trening uważności, który najczęściej wybierają osoby doświadczające przemęczenia, przepracowania, natłoku myśli, bezsenności, napięcia emocjonalnego, nadmiernego krytycyzmu wobec siebie oraz innych, i które poszukują dla siebie ciekawej ścieżki rozwojowej.

MINDFULNESS DLA ZDROWIA

KONSULTACJE INDYWIDUALNE

Ten 8 tygodniowy kurs uważności dedykowany jest szczególnie osobom żyjącym na co dzień z bólem i chorobą. Pomaga nawiązać bardziej życzliwą relację ze sobą, odzyskać radość życia i zmieniać niekorzystne nawyki. Praktyki uważności i życzliwości dają możliwość redukcji napięcia oraz bólu tam, gdzie jest to możliwe. Nie sprawiają, że choroba znika, ale pomagają sprawić, że życie z nią staje się znacznie lżejsze.

Jeśli należysz do osób, które nie czują się dobrze w grupie lub nie możesz pozwolić sobie czasowo na udział w kursie, a chcesz rozpocząć praktykę uważności to serdecznie zapraszam Cię na konsultację indywidualną. To 60 minut wspólnej rozmowy z czasem na praktykę mindfulness. Możesz spotkać się ze mną w centrum lub na Mokotowie. Aby dowiedzieć się więcej i umówić spotkanie, napisz do mnie.

MINDFULNESS W BIZNESIE

 
Kobieta w studio jogi

MINDFULNESS W PRACY

Uważność wpływa na wszystkie dziedziny życia. Pomaga w skupieniu, radzeniu sobie z emocjami oraz napięciem. Praktykowana przez zespół pracujących ze sobą ludzi może ich łączyć, sprzyjać dobrej atmosferze, redukować konflikty. Uważność pomaga lepiej zarządzać własną energią oraz czasem i skupić na tym, co jest naprawdę ważne, a to przekłada się na efekty pracy. Za granicą, ale coraz częściej i w Polsce, pracodawcy decydują się na wdrożenie mindfulness do miejsca pracy. Pośród takich firm są m.in.: Google, Facebook, Nike, IKEA, Instytut Lotnictwa. Zachęcamy, aby w parze z praktyką, pracodawcy łączyli sprzyjające środowisko pracy oraz podział obowiązków sprzyjający zachowaniu równowagi. Jeśli zainteresował Cię kurs mindfulness online lub stacjonarnie, napisz do nas, aby poznać ofertę dla biznesu.

Image by Saffu

O  SOBIE

 

Absolwentka psychologii warszawskiej SWPS, certyfikowana trenerka uważności w podejściu Breathworks (Wielka Brytania). Wciąż się rozwija, obecnie w duchu Zen Coachingu oraz współczucia (Mindfulness Association, UK). Od 2015 roku prowadzi warsztaty i kursy uważności z elementami współczucia. Jako psycholog związana jest z Domem Rozwoju w Warszawie. Współpracuje tak z klientami biznesowymi jak  i indywidualnymi. 

Twardo stąpająca po ziemi, choć czasami z głową w chmurach , uwielbia ciszę, jesień i podróże. Do niedawna związana z III sektorem oraz korporacją, dziś cieszy się, że jest tu, gdzie jest i robi to co robi :) Uważność a w szczególności współczucie na stałe zmieniły jej życie dlatego postanowiła przybliżać je innym.

Para medytuje na plaży

OFERTA

 Skoro już tu jesteś...

Może zechcesz podarować sobie chwilę przerwy, posmakować uważności własnie teraz? 

TAGI: trening uważności, jak poradzić sobie ze stresem, mindfulness warszawa, warsztaty mindfulness kurs uważności, mindfulness trening uważności, trening uważności warszawa

KONTAKT

tel: 660 783 816

 

 

© 2015 Monika Wądołowska I przestrzeń mindfulness

  • Facebook Social Ikona
  • YouTube
  • Instagram