MINDFULNESS - DROGA W GŁĄB SIEBIE

Serdecznie zapraszam Cię do spotkania z uważnością.

 

Dostępny w ofercie kurs medytacji online lub stacjonarnie to niesamowite spotkanie, które kilka lat temu zupełnie odmieniło moje życie. Może dla Ciebie też takim będzie?

Mindfulness trening uważności prowadzi nas w głąb siebie, pomaga lepiej zrozumieć własne potrzeby, a także – nawiązać bardziej życzliwą relację ze sobą, wzmocnić poczucie wewnętrznej stabilności i spokoju, odzyskać dobry sen i radość życia :) To droga do lepszego „ja”. Trening uważności zapewnia nam poczucie komfortu psychicznego, które jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Zachęca też do otwartości na świat i ludzi wokół nas. Serdecznie zapraszam Cię na kursy mindfulness online oraz stacjonarny kurs mindfulness w Warszawie. Możemy też pracować indywidualnie w Twoim własnym rytmie.

W wielu krajach medytacja mindfulness rekomendowana jest przez psychologów i terapeutów, ale także lekarzy. Badania naukowe potwierdzają korzystny wpływ medytacji na zdrowie emocjonalne, psychiczne i fizyczne. Zapraszam Cię także na kursy mindfulness online. Obawiałam się takiej formy, ale sprawdza się znakomicie :) To zadziwiające, ile dzięki kilku systematycznie stosowanym narzędziom możemy zmienić, jednocześnie… nic nie zmieniając. Medytacja mindfulness, to skuteczny sposób na pielęgnację umysłu i zadbanie o zdrowie, jedynie przy użyciu własnych zmysłów. Zapraszam Cię do zapoznania się z ofertą, rozmowy osobistej oraz posmakowania praktyki, jaką jest mindfulness, w jednym z nagrań, które znajdziesz tutaj.

OFERTA

CZYM JEST MINDFULNESS?

Mindfulness (uważność) to nasza zdolność do bycia dokładnie tam, gdzie dzieje się nasze życie. Świadome zauważanie i bycie z tym, co w nas (myśli, emocje, doznania), jak i wokół nas. Towarzyszy jej życzliwe zaciekawienie, akceptacja, nieocenianie. Medytacja mindfulness uczy tego, jak być zawsze „tu i teraz”.

MINDFULNESS NA STRES

To 8 tygodniowy trening uważności, który najczęściej wybierają osoby doświadczające przemęczenia, przepracowania, natłoku myśli, bezsenności, napięcia emocjonalnego, nadmiernego krytycyzmu wobec siebie oraz innych, i które poszukują dla siebie ciekawej ścieżki rozwojowej.

MINDFULNESS DLA ZDROWIA

SPOTKANIA INDYWIDUALNE

Ten 8 tygodniowy kurs uważności dedykowany jest szczególnie osobom żyjącym na co dzień z bólem i chorobą. Pomaga nawiązać bardziej życzliwą relację ze sobą, odzyskać radość życia i zmieniać niekorzystne nawyki. Praktyki uważności i życzliwości dają możliwość redukcji napięcia oraz bólu tam, gdzie jest to możliwe. Nie sprawiają, że choroba znika, ale pomagają sprawić, że życie z nią staje się znacznie lżejsze.

Jeśli należysz do osób, które nie czują się dobrze w grupie lub nie możesz pozwolić sobie czasowo na udział w kursie, a chcesz rozpocząć praktykę uważności to serdecznie zapraszam Cię na konsultację indywidualną. To 60 minut wspólnej rozmowy z czasem na praktykę mindfulness. Możesz spotkać się ze mną w centrum lub na Mokotowie. Aby dowiedzieć się więcej i umówić spotkanie, napisz do mnie.

kaye-hanson-U22mr8QmDvE-unsplash.jpg

MEDYTACJA MINDFULNESS - DBANIE O UMYSŁ I CIAŁO

Uważne doświadczanie każdej chwili, poprzez angażowanie w nią wszystkich zmysłów, to metoda medytacji, którą możesz praktykować w każdej chwili. Kursy mindfulness online pomogą Ci rozpocząć swoją przygodę z tą praktyką. Małymi krokami rozpoczniesz skupianie się na poszczególnych obiektach dookoła, dostrzegając każdy ich detal, a powoli wzmocnisz również świadomość własnego ciała. Mindfulness trening uważności pozwala na pozbycie się negatywnych myśli, poprawę samopoczucia, a także zredukowanie stresu. Sprawdź jakich efektów doświadczysz, kiedy kurs mindfulness online wskaże Ci początek Twojej własnej ścieżki. Doświadczaj życia w pełni, ciesząc się każdą jego chwilą.

MINDFULNESS W PRACY

Uważność wpływa na wszystkie dziedziny życia. Pomaga w skupieniu, radzeniu sobie z emocjami oraz napięciem. Praktykowana przez zespół pracujących ze sobą ludzi może ich łączyć, sprzyjać dobrej atmosferze, redukować konflikty. Uważność pomaga lepiej zarządzać własną energią oraz czasem i skupić na tym, co jest naprawdę ważne.Jeśli zainteresował Cię kurs mindfulness online lub stacjonarnie, napisz do nas, aby poznać ofertę dla biznesu.

Image by Christina Deravedisian
 
 

O  SOBIE

 

Absolwentka psychologii warszawskiej SWPS, certyfikowana trenerka uważności w podejściu Breathworks (Wielka Brytania). Wciąż się rozwija, obecnie w duchu Zen Coachingu oraz współczucia (Mindfulness Association, UK). Od 2015 roku prowadzi warsztaty i kursy uważności z elementami współczucia. Jako psycholog związana jest z Domem Rozwoju w Warszawie. Współpracuje tak z klientami biznesowymi jak  i indywidualnymi. 

Twardo stąpająca po ziemi, choć czasami z głową w chmurach , uwielbia ciszę, jesień i podróże. Do niedawna związana z III sektorem oraz korporacją, dziś cieszy się, że jest tu, gdzie jest i robi to co robi :) Uważność a w szczególności współczucie na stałe zmieniły jej życie dlatego postanowiła przybliżać je innym.

Zdjęcie 03.07_edited.jpg

 Skoro już tu jesteś...

Może zechcesz podarować sobie chwilę przerwy, posmakować uważności własnie teraz? 

KONTAKT

tel: 660 783 816

Dziękujemy za wiadomość. wkrótce skontaktujemy się z Tobą

TAGI: trening uważności, jak poradzić sobie ze stresem, mindfulness warszawa, warsztaty mindfulness kurs uważności, mindfulness trening uważności, trening uważności warszawa